|
| | | | Ha a Suzuki Alkatrész-katalógust keresed...
Üdvözlet a Swift Info-n !
Ez a lap azért jött létre, hogy az Index fórum Swift topicjában felmerült ötleteket, infókat, illetve az újra és újra visszatérő kérdéseket egy helyre gyűjtsük. Ha ötleted, javaslatot, esetleg cikkötleted, vagy komplett cikked van, vedd fel velünk a kapcsolatot a topicban, és igyekszünk segíteni !
|
| | | | |
| | | | Swift, E85 etanol, 1. rész |
Említettem már, hogy tervezem az E85 etanol kipróbálását.
Nem én vagyok az egyetlen, Teko már próbálgatja a Swiftjében. Igaz, az egy 1.3, én pedig az 1.0-ban terveztem kipróbálni.
Tudnivalókkal, problémákkal kapcsolatban nem akarok túl sokat írni, megtették ezt helyettem sokan az E85 blogban.
Az autó:
Egy 2000 évjáratú, 993 köbcentis Suzuki Swift. Három hengeres, központi injektoros. Hajszál híján 60.000 km-t futott. A próba előtt semmilyen módosítás nem történt rajta, full gyári specifikáció.
Ennek fényében a "gyorsul", "húz", "erős/erőtlen" és hasonló kifejezéseket ne tessék felnőtt autóhoz mérve értelmezni :)
| |
prokee 2008.04.20. 10:13 (4 hozzászólás) | Tovább |
| | | | |
| | | | Ködlámpa beszerelés 3000ft bol |
Ködlámpa beszerelés 3000ft bol!!! | |
Fzoli 2007.12.03. 11:34 (14 hozzászólás) | Tovább |
| | | | |
| | | | Az online Suzuki katalógus kibővült az összkerekes modellek katalógusával ! | |
prokee 2007.02.12. 19:36 (5 hozzászólás) | Tovább |
| | | | |
| | | | Ködlámpa beépítése NEM gyári alkatrészekkel. Jó minőségü utángyártott és típusfüggetlen alkatrészekből kb. 15.000,-Ft -ból kivitelezhető! | |
r.feco 2006.12.06. 14:02 (35 hozzászólás) | Tovább |
| | | | |
| | | | A Swift története során tekintélyes mennyiségű limitált modell került utcára. Az alábbiakban igyekeztünk kigyűjteni ezek jellemzőit. | |
TLantos 2006.10.15. 23:40 (10 hozzászólás) | Tovább |
| | | | |
| | | | Alvázszámok éves bontásban |
A legtöbb autógyártóval ellentétben a Suzukinál nem olvasható ki pontosan az alvázszámból a gyártás éve. Ennek ellenére az utolsó hat karakterből nagyjából betájolható az autó elkészülte... | |
prokee 2006.10.13. 21:41 | Tovább |
| | | | |
| | | | Ajtókárpit le-felszerelés |
Nem nagy munka, de vissza-visszatérő kérdés. Ha valaki nem csinálta még, itt a segítség ! | |
prokee 2006.10.08. 21:38 (15 hozzászólás) | Tovább |
| | | | |
| | | | Régóta komolyan zavar a rádió kapcsolt tápfesz megoldása. A Swift tervezői átvették az akkoriban szokásos japán megoldást, miszerint a rádió a gyújtáskapcsoló ACC (accessories, tartozékok) állásában szól, koppig fordított, vagy kihúzott kulccsal nem. A másik, hyperidegesítő a "nehagydittakulcsodapafej" sípolás, ami felőrli az idegeket néhány másodperc alatt. | |
prokee 2006.10.08. 19:15 (27 hozzászólás) | Tovább |
| | | | |
| | | | Hogyan ne köpjenek szembe a levelek a ventillátor max fokozatán? |
Sokan tapasztaljuk, hogy a ventillátor időszakos nagyobb fokozaton való beindítása mindenféle leveleket, egyéb állati bogármaradványokat küld az utastérbe. Ennek elkerülésére "hálózzuk be" kicsit szemünkfényének pár nyílását. | |
Sanzistift 2006.08.30. 02:14 (6 hozzászólás) | Tovább |
| | | | |
| | | | Sajnos a klímával felszerelt változatoknál nem lehetséges a boltokban kapható utólag beépíthető pollenszűrő felhasználása, mivel azt a klíma hőcserélőjének a helyére épített csőtoldatba lehetne beszerelni. Szomorú egyébként, hogy a gyár nem látta el pollenszűrővel legalább a klímás változatokat, ugyanis a bekerülő (és ott elbomló) szerves anyagok és a jelenlévő nedvesség hatására büdös, erősen korrodáló hatású anyag keletkezik.
A megoldást a házilag barkácsolt szűrő jelentheti, amelynek feltalálója számomra ismeretlen, a megvalósításhoz az infókat annak idején (2004-ben) a fórumról gyűjtöttem be. A mellékelt képeket a saját kocsimban, szűrő csere közben készítettem. Normális esetben csak egyszer, az első beszerelésnél kell ennyire szétbombázni a szellőző rendszert. | |
cstibi78 2006.07.16. 18:47 (15 hozzászólás) | Tovább |
| | | | |
|
|